ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Thursday 26 March 2015

TODAY

I woke up early this morning. I had planned to take photos, but the weather outside was very bad, so I changed my plan. Usually I start studying at 7.30 am. By the time I began studying today it was already late. In the morning I spoke with my friend on skype. I think that we were speaking for about one hour. Then I tried to find some people who would like to talk with me on Sharetalk. Unfortunately there was no online with whom I could talk and I gave up. I think that my English is very bad, because I can't remember some rules that I have been learning for that last 2 months. Today I tried translating some short text on my blog. I began writing my blog niteczkowyczar in 2010 and I have written it ever since. I have been writing it for 5 years. But now, I don't have time to do it so regularly because I am learning English every day. Sometimes I am very tired. I would like to have a lot of free time for my other hobby. Generally I write more quickly than 2 month ago. I can write two entry for in a day and it takes about one hour and half hours. I think that is very good for a beginner.


Dzisiaj wstałam wcześnie. Rano, miałam zrobić zdjęcia, ale na dworze pogoda była kiepska i musiałam zmienić mój plan.Kiedy zaczęłam się uczyć dzisiaj było już późno.Rano rozmawiałam z przyjacielem na skajpie. Myślę, że rozmawialiśmy około godziny. Następnie próbowałam znaleźć trochę ludzi, którzy zechcą ze mną rozmawiać na Sharedtalk. Niestety nie było tam nikogo on line, kto chciałby porozmawiać ze mną, więc się poddałam. Myślę że mój angielski jest kiepski, ponieważ nie potrafię zapamiętać pewnych reguł których uczyłam się od dwóch miesięcy.Dzisiaj próbowałam przetłumaczyć krótki tekst na mojego bloga. W 2010 roku zaczęłam pisać swojego bloga i piszę go do tej pory. Piszę go już pięć lat. Ale teraz nie mam czasu żeby robić to regularnie, ponieważ uczę się angielskiego całymi dniami. Czasami jestem bardzo zmęczona.Chciałabym mieć trochę więcej czasu na moje inne hobby. Ogółnie to piszę szybciej teraz niż dwa miesiące temu. Potrafię napisać przez około półtorej godziny dwa wpisy dziennie. Myślę że to jest dobrze jak na początkującego. 

No comments:

Post a Comment