ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Wednesday 30 September 2015

KURS ON_LINE SUPER MEMO ANGIELSKI No problem B1

Przed wczoraj zakupiłam z ciekawości kurs Angielski No problem z serii SuperMemo, poziom średni (B1).  Przerobiłam 2 pierwsze lekcje i muszę powiedzieć, że kurs jest przygotowany naprawdę super. Zwłaszcza powtórki i utrwalenia zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Czytanki, jak dla mnie trochę nudne, ale może nie o to chodzi. W końcu mam utrwalić na 100% gramatykę, a nie słownictwo, które w pierwszych dwóch czytankach jest mi znane. Jest to kurs, który wymaga zalogowania się na stronie SuperMemo, ponieważ w tańszej wersji pliki kursu nie są dołączone do płyty.  Mam na przerobienie gruntowne książki nie zajmie mi więcej jak dwa miesiące. Mam nadzieję, że się uda. Ćwiczenia zawarte w książce SuperMemo nie zgrywają się pod względem poziomu z książką Destination (B1). Po prostu słownictwo w SM - mimo tego samego poziomu jest dużo, dużo prostsze, co mnie bardzo zaskoczyło i nie jestem z tego zadowolona. Generalnie jeśli będzie pozytywny oddźwięk w postaci zapamiętania gramatycznych zasad, na pewno skuszę się na dalszą część B2_C1  tego kursu.

Opis ze strony EMPIK.COM
Kurs do samodzielnej nauki języka angielskiego na poziomie średnim. Kurs jest przeznaczony dla osób dobrze znających podstawy i zamierzających kontynuować naukę angielskiego na poziomie średnim. Opanowanie zaprezentowanego materiału umożliwi formułowanie spójnych wypowiedzi oraz ich umiejętne prezentowanie i argumentowanie w dyskusji (poziom B1 według Systemu Opisu Kształcenia Językowego). Podręcznik jest podzielony na 12 obszernych lekcji, w których znajdują się dialogi, czytanki oraz objaśnienia gramatyczne i ćwiczenia. Na końcu książki jest klucz z odpowiedziami do ćwiczeń oraz praktyczny słowniczek polsko-angielski i angielsko-polski, obejmujący słowa występujące w kursie. Zestaw zawiera książkę oraz płytę CD-ROM wraz z nagraniami MP3. Kontakt z językiem na 2 różne sposoby zwiększa skuteczność nauki. Książkę można przeglądać w tramwaju lub autobusie, słuchając w tym czasie dialogów i list nowego słownictwa nagranych przez brytyjskich native speakerów.

2 comments:

  1. Myślę, że każda forma nauki języka angielskiego jest dobra jeśli faktycznie przynosi zamierzone efekty. Ja jestem zdania, że bardzo fajnie sprawdza się nauka w szkołach językowych. Odkąd moje dzieci uczęszczają na kurs języka angielskiego do https://earlystage.pl/ to widzę, ze coraz lepiej rozumieją i porozumiewają się po angielsku.

    ReplyDelete
  2. Akurat jeśli chodzi o sam język angielski to ja jestem przekonana, że jak najbardziej warto jest się cały czas doszkalać. Nawet jeśli już go znamy perfekcyjnie to odświeżenie wiedzy na pewno wyjdzie nam na dobre. Mi podobają się szkolenia z https://universe.earlystage.pl/szkolenia/all i jestem przekonana, że warto jest w nich uczestniczyć.

    ReplyDelete