ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Tuesday 1 September 2015

DESRIPTIONS

Today, I had a nice day. I woke up early this morning, and ate a quick breakfast. Despite the fact, that they were still visiting, I did a lot of things. However, it is too hot to take pictures. I will have to wait. The sun is shining too much. I was able to do some exercises in English. What else? I have a phone card and I need to buy a new card for my phone. Now I can call my friends. Then, I wrote a few words on my linguistic blog. When I finished, I had to clean up my pet's cage. It took a little time. I would like to do more things in English. When I finish this entry, I am going to relax.

Dzisiaj miałam fajny dzień. Wstałam wcześnie, zjadłam szybkie śniadanie. Mimo że było dziś zwiedzania, zrobiłam dużo rzeczy. Jednakże jest zbyt gorąco na robienie zdjęć. Będę musiała poczekać. Słońce świeci zbyt mocno. Udało mi się zrobić kilka ćwiczeń z angielskiego. Co jeszcze? Mam telefon na kartę i musiałam kupić nowe doładowanie do mojego telefonu. Teraz mogę dzwonić do moich przyjaciół. Następnie napisałam kilka wpisów na moim blogu językowym. Kiedy skończyłam musiałam posprzątać klatkę mojego zwierzaka. Zajęło mi to trochę czasu. Chciałabym robić więcej rzeczy z angielskiego. Kiedy skończę ten wpis z angielskiego, będę odpoczywać.  

No comments:

Post a Comment