ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Friday 25 September 2015

WORD LEARNING

Szukając motywacji do dalszej nauki angielskiego natknęłam się na mapy myśli. Polega ona na uczeniu się za pomocą skojarzeń jednych słów z drugimi, dzięki czemu mamy szybko opanować dany materiał. Uczenie się słówek poprzez mapy skojarzeń jest dobrym rozwiązaniem. Postanowiłam urozmaicić sobie swoją naukę i dodać do niej własne słówka i mapy ich powiązań. Może dzięki temu nie będą aż tak szybko uciekać z głowy, te których nie używam na co dzień? Mam nadzieję, że metoda ta przyspieszy moją naukę. Tworzenie siatki powiązanych ze sobą słów tworzy wspaniałe obrazy.  Nawet udało mi się w ten sposób zapamiętać kilka natrętnych słów, których nie mogłam wbić sobie do głowy. Czyli działa.

Jeśli macie jakieś sprawdzone metody urozmaicania sobie zdobywanej wiedzy, jakimiś ciekawostkami, grami, dajcie znać w komentarzu poniżej.

No comments:

Post a Comment