ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Thursday 4 June 2015

WRR I made a lot of mistakes again.

Today I thought about some English phrases. Sometimes I don't understand how to use them. Maybe if I remember some rules and my skills will be better. Today I realized why my English is so poor. Because when I try to write something, speak or read, I forget about some of the grammar rules.  I know the that people told me but I forgot. I don't know why. Maybe I wanted to speak too quickly. Today I have an another free day. Everyday when I don't work, I have lots of time to study. I know that when I write to something I will use some new words. But it is my only method to remember  new words. Therefore I ask some people (who correct my entries) to have some patience. Today I woke up earlier than usual. I fed my pet and I went to the kitchen. I made some tea but I don't feel like having breakfast. Then I turned on my computer and I wrote a lot of posts on my new blog. When I finished, I will take a rest.

Dzisiaj myślałam o angielskich wyrażeniach. Czasami nie rozumiem jak ich używać. Może zapamiętam jakieś reguły i moje umiejętności się poprawią. Dzisiaj zdałam sobie sprawę dlaczego mój angielski jest taki biedny. Ponieważ kiedy próbuję coś napisać, mówić czy czytać zapominam o zasadach. Wiem, ludzie powtarzają mi o nich, ale ja zapominam. Nie wiem dlaczego. Może chcę za szybko mówić.
Dzisiaj mam kolejny wolny dzień. Każdego dnia, kiedy nie pracuję mam dużo czasu na naukę. Będę próbowała realizować mój program. Wiem kiedy piszę coś używam nowych wyrażeń. Jest to nowa metoda zapamiętania nowych słów dla mnie. Dlatego proszę ludzi (którzy poprawiają moje wpisy) o cierpliwość.
Dzisiaj wstałam wcześniej niż zwykle. Nakarmiłam zwierzątko i poszłam do kuchni. Zrobiłam herbatę, ale nie miałam ochoty na śniadanie. Potem włączyłam komputer i napisałam kilka postów na mój nowy blog. Później powtórzyłam proste wyrażenia angielskie i teraz przepisuję ten wpis. Kiedy skończę będę odpoczywać.

No comments:

Post a Comment