ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Friday 6 March 2015

I learn some PHRASES

 

Popularne zwroty których 
muszę się nauczyć w tym miesiącu, 
a które poprawią moją komunikację. 


Zacznijmy od bardzo prostych zdań, 
co powiedzieć kiedy...







Could you explain (repeat) the word (tu wpisz słowo) to me?

I'm sorry, I didn't get that  (przepraszam, nie dosłyszałem)

It was nice to meet you (Miło było cię poznać)


Give me more details, please (Podaj mi proszę więcej szczegółów)


Tell me more about it! (Powiedz mi więcej...)

Thank you anyway (Dziękuję mimo wszystko)

Let me think for a moment... (Niech się zastanowię przez chwilę)

May I think for a second? (Czy mogę się zastanowić przez chwilę)

Don't mention it (nie ma o czym mówić)

The pleasure was all mine (Cała przyjemność po mojej stronie)

You are welcome (proszę bardzo)

It's very kind of you (bardzo miło z twojej strony)

I think I can understand how it felt (myślę, że wiem co czujesz)

May I interrupt you? (mogę ci przerwać?)

I'm not sure how to say it in English, but...

No comments:

Post a Comment