ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Friday 20 February 2015

MOTIVATION and SUPPORT



MOTIVATION
and
SUPPORT

 The most important thing.

Motywacja i wsparcie to dwie cudowne rzeczy 
które pchają mnie do działania do przodu. 
Jeśli takowych nie masz 
(nie każdy będzie cię codziennie wspierał i chwalił)
to musisz samemu stworzyć sobie warunki do motywacji i wsparcia.  



Jak to zrobić? 

Ja otaczam się rzeczami, które sprawiają mi radość. Po pierwsze przestałam słuchać co myślą inni, czy im się podoba czy nie. Raczej nie będzie im się to podobać. Zaczęłam patrzeć na siebie i wzięłam się do intensywnej pracy. Co zrobić, gdy uczysz się intensywnie, i nagle twoja koleżanka proponuje ci wyjście na wspólne zakupy z dnia na dzień, a kolega zaprasza na piwo wieczorem? Po prostu grzecznie odmawiam. I tak nie zrozumieją dlaczego. Dzięki temu nie rozbijam sobie dnia nauki. Wiem, jestem już skreślona, no bo przecież nigdzie nie wychodzę. Tylko, że to nie tak. Po prostu wychodzę wtedy, kiedy ja mam na to ochotę, a nie kiedy mają czas na to inni, a ty się podporządkowujesz pod ich czas. Uczę się właściwie zarządzać swoim czasem.

Motywacja i wsparcie to jedne skrzypce. Jedno to smyczek, a drugie to instrument. Dzięki temu twoja nauka będzie przynosiła efekty. Będzie rosła. Warto postawić sobie przed sobą cel, do którego zmierzamy. Cele te będą różne, ważne jest to że będą skuteczne. A więc do dzieła, postaw sobie swój własny cel i zrealizuj to, co od dawna chciałaś robić.


No comments:

Post a Comment