ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Saturday 22 August 2015

I LOST MY MOTIVATE TO STUDY

When I get up this morning I decided that I need to last on my determination. It's a very difficult, but I belief that I can do it. Before I started to study English I began to write several blogs. I lead them so far. Today I decided that if I will to write something new on my blog, let it will be in English. Maybe in this way my motivation come back to write and study. I have been learn English since 10 months. Many people tell me that I made great progress and I learn quickly. I always learned quickly, learning has never brought me trouble. I can motivate myself. People envy me my stubbornness and perseverance. I think that there is nothing. Everyone has some ability to do something. It must be just to see. I would like speak fluently English. It is my dream. I would like to come true. When I look back on my life and my study it will be shame to lose ten month my study.

Kiedy wstałam dziś rano zdecydowałam, że muszę wytrwać w swoim postanowieniu. Jest to bardzo trudne, ale wierzę, że się uda. Zanim zaczęłam się uczyć angielskiego zaczęłam pisać kilka blogów. Prowadzę je do tej pory. Dzisiaj decydowałam, że jeśli piszę coś nowego na mój blog, niech to będzie po angielsku. Może w ten sposób wróci mi motywacja do pisania i nauki. Uczę się angielskiego 10 miesiąc. Wiele ludzi mówi mi, że zrobiłam wielki postęp i szybko się uczę. Zawsze uczyłam się szybko, nauka nigdy nie sprawiała mi kłopotu. Umiem sama się motywować. Ludzie zazdroszczą mi mojego uporu i wytrwałości. Ja uważam, że nie ma czego. Każdy człowiek ma jakieś zdolności do czegoś. Musi je tylko zobaczyć. Chciałabym mówić płynnie po angielsku. Jest to moje marzenie. Chciałabym żeby się spełniło. Kiedy patrzę wstecz na moje życie i moją naukę, byłoby szkoda zmarnować 10 miesięcy nauki.  

No comments:

Post a Comment