ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Friday 29 May 2015

SOME DAY

When I returned home I fed my pet. Than I went to the kitchen and I made some tea (I made a cup of tea). I turned my computer on again and I have been studying. My schedule is simple. I started a new program of study. I would like to get my learning/studying under control. Today I wrote out the words which cause me some problems. Then I began doing some positive visualisation. The silver lining is a very important thing/subject to study, and the whole of life. If you want to achieve success you have to try to open your mind. If you want to achieve success you have to try to open your mind. I know that it's difficult, but if you don't work hard your will fail to achieve your goals/dreams. Just like the stock market. My study is at a beginner's level, but sometimes I think that it is at intermediate level. Many people want to learn a foreign language. But only 20% of people want to really study and maybe 10% of them do not want to be perfect at what they are doing. I don't know why it is, but it doesn't matter. I have been learning English since 7 months ago. Now, I see my progress. My blog is an encouragement to people who want to study English like I do and for people who would like to get started with their study. Today, I am writing two English entries in one day. When I started my study I couldn't write anything correctly. However, I think that I still don't have enough courage. I want to speak English fluently with many people. I believe that knowledge of English will help me in my future work.

 

Kiedy wróciłam do domu, nakarmiłam zwierzątko. Potem poszłam do kuchni i zrobiłam herbatę. Włączyłam ponownie komputer i zaczęłam znów się uczyć. My harmonogram jest prosty. Zaczynam nowy program mojej nauki. Chciałabym opanować naukę języka. Dzisiaj pisałam słowa, które sprawiają mi trudności. Następnie zaczęłam robić pozytywne wizualizacje. Pozytywne myślenie jest bardzo ważne w nauce jak i w całym życiu. Jeśli chcesz osiągnąć sukces musisz mieć otwarty umysł. Ja wiem, że jest to trudne, ale jeśli nie będziesz pracować ciężko, to twoje osiągnięcia będą spadać. Zupełnie jak na giełdzie. Moja nauka jest początkująca, ale czasami myślę, że jest na średnio zaawansowanym poziomie. Wielu ludzi chce uczyć się obcego języka. Ale tylko 20% ludzi naprawdę chce się uczyć, a może 10 % z nich chce być perfekcyjna w tym co robi. Nie wiem dlaczego tak jest, ale to nie ma znaczenia. Uczę się angielskiego od 7 miesięcy. Teraz widzę swój postęp. Mój blog jest skierowany do ludzi, którzy chcą się już uczyć angielskiego tak jak ja i do ludzi, którzy chcieliby zacząć się uczyć. Dzisiaj piszę dwa wpisy na dzień. Kiedy zaczynałam się uczyć nie mogłam napisać niczego poprawnie. Jednak myślę, że nadal brakuje mi odwagi. Chciałabym mówić płynnie z ludźmi. Wierzę że nauka angielskiego pomoże mi w przyszłej pracy.

No comments:

Post a Comment