ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Thursday 16 April 2015

BEFORE will be tommorow...

Before I began another entry I decided that I will try to think more about my study. Yesterday I made a few mistakes. There were not so many. If I continue to study I will make more progress. Today I tried to write slower. When I write slowly I don't make mistaveryday I have been trying to be better and better in my study. I am learning English and I am working very hard on my product photography. I want to develop my skills.

Zanim zacznę kolejny wpis zdecydowałam, że będę próbować więcej myśleć o mojej nauce. Wczoraj zrobiłam trochę błędów. Było ich mało. Jeśli będę nadal się uczyć będę robiła większy postęp. Dzisiaj próbowałam pisać wolniej. Kiedy piszę wolniej nie robię błędów. Każdego dnia próbuję być lepsza i lepsza w mojej nauce. Uczę się angielskiego i pracuję bardzo ciężko nad fotografią produktową. Myślę że chcę rozwijać swoje umiejętności.  



16.04.2015r.

And Today  I have a positive comment in my post.




No comments:

Post a Comment