ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Monday 16 March 2015

YESTERDAY

Yesterday I finished working at 11.30 pm. It was very late. It seemed to me that learning had no end. I woke up early this morning and went to the kitchen. I made some breakfast and drank tea with lemon. Then I had to do some exercises, but I couldn't get on with it. I turned on my computer and I logged on to my sharedtalk account. I met with some people there who wanted to talk with me. We will see if will they have some time to speak with me. Two hours later I went shopping. I wanted to buy something for home. On the way I bought some fineliners. On the way, when I was returning home, I listened to some English podcasts. I usually like to learn this way. Studying is very creative and I like it. I really like to study English.  
Yesterday I learned a difficult topic. When I begin to learn a new topic everything seems difficult to me, but after thinking for a while, I begin to understand it. I know that I can manage to learn English. I had a nice afternoon today.

Wczoraj skończyłam naukę o 23.30. Było bardzo późno. Wydawało mi się, że nauka nie miała końca. Wstałam wcześnie dzisiaj i poszłam do kuchni. Zrobiłam jakieś śniadanie i wypiłam herbatę z cytryną. Potem miałam zrobić ćwiczenia, ale nie mogłam zabrać się za nie.Włączyłam mój komputer i zalogowałam się na swoje konto na sharedtalk. Spotkałam tam dwóch ludzi, którzy chcieli ze mną porozmawiać. Zobaczymy czy oni będą mieli trochę czasu by ze mną porozmawiać. Dwie godziny później poszłam na zakupy. Chciałam kupić coś do domu. Przy okazji kupiłam kilka cienkopisów. Po drodze, kiedy wracałam do domu słuchałam podcastów. Zazwyczaj uczę się w ten sposób. Uczenie się jest bardzo kreatywne, lubię się uczyć. Naprawdę, bardzo lubię się uczyć angielskiego.
Wczoraj uczyłam się bardzo trudnego tematu. Na początku, kiedy uczę się nowego tematu, wszystko wydaje mi się trudne, ale po chwili kiedy pomyślę, zaczynam rozumieć to. Wiem że poradzę sobie z nauką angielskiego.
Miałam fajne popołudnie dzisiaj.

No comments:

Post a Comment