ZAKAZ KOPIOWANIA

„One language sets you in a corridor for life. Two Languages open every door along the way.”

„Znajomość jednego języka stawia cię w korytarzu życia. Znając dwa języki możesz otworzyć wszystkie drzwi na swojej drodze”.

Sunday 1 March 2015

THE FOURTH MONTH



Czwarty miesiąc 
mojej nauki.  



W tym miesiącu będę skupiała się na gramatycznych czasach,
gdyż nadal mam z nimi problem.

Co za koszmar!
W końcu muszę zacząć widzieć różnicę.











Dlaczego przychodzi mi to tak trudno? Nie mam pojęcia. Dziś napisałam krótki tekst w języku angielskim, który chyba doskonale ilustruje mój problem. Postanowiłam więc go przytoczyć tutaj.


When we learning the English language, we want to write very correctly and speak at once. We forgot  that it is impossible. When we see many people who speak fluently in foregin language we only think about how that they speak fluently? We are envious of them success. We forget that they put a lot of work into learning. After we finish reading a whole grammar book, we want to speak as they do in the short time. It's impossible. 

Kiedy uczymy się języka angielskiego, chcemy od razu bardzo poprawnie pisać i mówić. Zapominamy że jest to niemożliwe. Kiedy widzimy ludzi mówiących w języku obcym, myślimy tylko o tym, że mówią płynnie. Zazdrościmy im sukcesu. Zapominamy że oni włożyli w to dużo pracy. Po przerobieniu całej książki do gramatyki chcemy mówić tak, jak oni, co jest zwyczajnie niemożliwe.

Postanowiłam że do upadłego będę ćwiczyć gramatyczne zasady. Nie mam tu na myśli konstrukcji gramatycznych, ale rzeczywiste użycie ich w żywych zdaniach. Jest to bardzo trudne, ale nie niemożliwe. We wcześniejszych miesiącach wspierałam się słownikiem internetowym, co moim zdaniem jest błędne. Dlaczego? Ponieważ nie skupiamy się na wrzucaniu do niego pojedynczych słów, ale niestety całych naszych wypowiedzi. Myślałam, że będę tego pilnować, a niestety, nie wiadomo kiedy sama, jak wiele innych użytkowników internetowych słowników zaczęłam popełniać ten błąd. Zakupiłam więc słownik papierowy.

Conclusion
<Podsumowując> In this month I will be use to:

1. The traditional dictionary in paper version
2. Grammar book
3. Vocabullary
4. I will be listening internet's podcast.
 


No comments:

Post a Comment